For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.



FAQ

  • Hoeveel kost een zoekertje?

    Voor het onderhoud van onze site, de promotie en de social media campagnes vragen we een symbolisch bedrag voor het plaatsen van een zoekertje. Ontdek onze bundels <a href="https://fietsbazaar.be/bundels">hier</a>.

  • Hoe kan ik een zoekertje plaatsen?

    Eerst moet je de korte registratieprocedure doorlopen en moet je je email adres laten verifiëren. Daarna kan je meteen aan de slag om zoekertjes te plaatsen. Indien het zoekertje niet zou beantwoorden aan onze gebruiksvoorwaarden, dan kunnen we het helaas niet publiceren (zelfs indien de betaling werd gedaan, teruggave is niet mogelijk). Van zodra het online staat ontvang je van ons een bericht.

  • Hoe kan ik mijn zoekertjes aanpassen?

    Door naar je dashboard te gaan indien je ingelogd bent (knop bovenaan rechts op onze website). Daar kan je al je zoekertjes beheren, aanpassen, verwijderen of upgraden. Tevens kan je daar je persoonlijke gegevens aanpassen en je telefoonnummer laten verifiëren.

  • Hoe kan ik mijn zoekertje verwijderen?

    Door naar je dashboard te gaan indien je ingelogd bent (knop bovenaan rechts op onze website). Daar kan je naar zoekertjes gaan en daar je zoekertjes deleten of aanpassen.

  • Hoe kan ik mijn foto's herschikken?

    Log in op je account. Je gaat naar dashboard > mijn zoekertjes en klikt op de titel van je zoekertje (dus niet op het potlood onderaan om het zoekertje aan te passen). Dan kom je dus op het standaard paginabeeld van je zoekertje op de website. Bovenaan zie je een kader: "foto's herschikken". Eens je daar op klikt kom je op een pop-up met mogelijkheid om de foto's te herschikken.

  • Hoe verloopt de communicatie?

    Via onze veilig chatsysteem kan je in eerste instantie contact leggen met koper/verkoper. Indien er voldoende vertrouwen is tussen beide partijen kan er verder gecommuniceerd worden buiten onze site. Alle partijen worden via email verwittigd indien er een chatbericht werd ontvangen. Om te antwoorden moet je dan inloggen en via je dashboard reageren. In geval van een bod kan je het gsm nummer van de bieder vinden onder je zoekertje. Dit nummer is enkel zichtbaar voor de ontvanger van het bod.

  • Hoe kan ik een zoekertje in de kijker zetten?

    Je kan gedurende 21 dagen je zoekertje extra in de kijker zetten. Dan staat het bovenaan alle zoekertjes met een extra banner. Deze optie is betalend en kan je vinden bij info >> bundels of in je dashboard >> upgrade.

  • Mijn zoekertje is geweigerd. Wat moet ik doen?

    Je kan een nieuw en aangepast zoekertje indienen indien je weet waarom we je eerste zoekertje hebben geweigerd. Lees ons gebruiksvoorwaarden na om meer duidelijkheid te vinden hieromtrent.

  • Ik wil verdachte zoekertjes of contacten melden

    Je kan dit rechtstreeks melden vanaf de pagina van het betreffende zoekertje. Ofwel kan je ons team contacteren via het contactformulier. Stuur dan zeker de link mee van het zoekertje of een printscreen.

  • Hoe kan ik adverteren op Fietsbazaar?

    Er zijn diverse mogelijkheden om zakelijk te adverteren of Fietsbazaar tweedehands en outlet (banneradvertenties, social media aandacht, redactionele blogs, enz...). Ons marketing team staat ter beschikking om een campagne uit te werken: pro@fietsbazaar.be

  • Hoe kan ik nieuwe fietsen aanbieden?

    Nieuwe fietsen kunnen NIET aangeboden worden via Fietsbazaar tweedehands. Enkel fietswinkels kunnen nieuwe fietsen aanbieden via Fietsbazaar Outlet.

Top